Bomb It 5

Dodaj do swoich ulubionych
Ta gra została dodana do twoich ulubionych.
Zaloguj się z DOŁĄCZ ZA DARMO Musisz się zalogować, aby dodać tę grę do swoich ulubionych.
Chyba coś jest nie tak.

Bomb It 5

Zagrano 17 razy

Jak grać Bomb It 5

Niech twój mały robot zostanie najsłodszym i najbardziej zabójczym gladiatorem-bombermanem w historii. Przetestuj swoje umiejętności, grając w trybie single player lub multiplayer (ty i twój przyjaciel możecie korzystać z jednej klawiatury). Do każdego trybu przypisana jest inna misja, a zatem wybierz któryś z nich i niech rozpocznie się akcja. Znajdź drogę przez labirynt, zbierając przydatne power-upy, aby dać swojemu robotowi przewagę. Twoją bronią domyślną jest młotek, ale nie przegap takich przedmiotów jak wyrzutnie rakiet czy rękawice bokserskie. Znokautuj jak największą liczbę przeciwników, ale unikaj ich ataków. Bomby zostały rzucone! TRYB 1 GRACZA Strzałki = poruszanie się Spacja = podłóż bombę TRYB 2 GRACZY Gracz 1: WASD = poruszanie się Spacja = podłóż bombę Gracz 2: Strzałki = poruszanie się Enter = podłóż bombę

Opis

Czy twój robot jest największym bombowym gladiatorem? Wkrocz na arenę Bomb It i przekonaj się.

Ostatnio grane

Polecane

Opis

Kliknij tutaj, aby zobaczyć opis tej gry

Obejrzyj teraz

Trwa uruchamianie gry...

Gra rozpocznie się już za kilka sekund!

Ten proces trwa dłużej niż zwykle.

Czy chcesz jeszcze chwilę zaczekać czy< a href="?">ponownie załadować grę?

Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie!

Podczas ładowania gry coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie!

Aby zagrać w tę grę, potrzebna jest ta wtyczka.

Po wyświetleniu się wiadomości od naszego sponsora możesz dalej grać za darmo.

Trwa ładowanie gry

Trwa ładowanie gry

Ta gra używa nowoczesnych funkcji przeglądarki, których Twoja przeglądarka nie obsługuje.
Aby uzyskać najlepsze efekty, pobierz najnowszą wersję przeglądarki Chrome.

PODOBNE GRY

Opis

Komentarze